Friday, January 15, 2010
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ای‌میل‌ها و اس‌ام‌اس‌ها کنترل می‌شود افزود: تصور نکنند که آنتی پروکسی جلویش را می‌گیرد و این تصور اشتباه را نداشته باشند که کنترل نمی‌شوند.


وی خاطر نشان کرد: متخصصان ما طرحی بسیار پیچیده در دست اجرا دارند که طی آن٬ با حذف آیکون سایت سازمان سیا از روی دسکتاپ کامپیوتر برادر میثم٬ و کشاندن آن روی آیکون سطل آشغال٬ به حول و قوه‌ی الهی سایت این سازمان جاسوسی کثیف برای همیشه از صحنه‌ی روزگار محو و به زباله دان تاریخ انداخته شود.

سردار احمدی مقدم در این رابطه افزود: دانشمندان ما که متوسط سنشان ۱۵ سال است٬ با کم کردن سرعت کلاک سی پی یو٬ می توانند فیلم ها و فایل های صوتی ارسالی توسط اغتشاش گران را به صورت آهسته یا در اصطلاح تخصصی٬ اسلوموشن٬ مشاهده کنند و به صورت موثرتر به پیگیری آنها بپردازند.


وی با اشاره به خبرهای منتشره در مورد شکست گری کاسپاروف در مثابل کامپیوتر ساخت شرکت صهیونیستی آی بی ام٬ گفت: امروز دانشمندان ما در قلل رفیع علم کامپیوتر قرار دارند. بنابر آموزه های دین مبین اسلام٬ کسی که شطرنج بازی می کند٬ مانند آن است که به فرج مادر خویش نگاه کند٬ از این رو ما این کامپیوتر پیشرفته را به جنگ تن به تن با شمشیر و چماق دعوت می کنیم تا همگان به قدرت دانشمندان ما پی ببرند. تا این لحظه ۱۵۰۰ بسیجی از سراسر کشور برای این مبارزه اعلام آمادگی کرده اند.
blog comments powered by Disqus