Wednesday, November 12, 2008
روز پنج‌شنبه شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که اداره کل امور اوقاف استان گیلان تصمیم گرفته برای مبارزه با خرافه‌پرستی، برخی از درختانی را که از آن‌ها به عنوان درختان مقدس‌نما اسم آورده قطع کنند و حجت‌الاسلام اشکوری اعلام کرده ما این چوب‌ها را به مصارف خیریه می‌رسانیم(تاکید از من است.).

در همین راستا ما هم دست به کار شدیم و راه حل های مشابه برای سایر مشکلات بشری ارائه دادیم. البته با کمال احترام٬ ایده اولیه متعلق به اداره کل امور اوقاف استان گیلان و شخص حجت‌الاسلام اشکوری است و ما به هیچ وجه قصد سوء استفاده از حق انحصاری ایشان را نداریم.

- برای مبارزه با بیماری هپاتیت٬ به جای درمان بیماران٬ تمام مبتلایان به این بیماری را در کوره بریزید و از حرارت آن برای مقاصد خیریه استفاده کنید. مثلا می توان با حرارت این کوره ها آش نذری یا شله زرد یا قیمه برای روز عاشورا و تاسوعا پخت.


منبع عکس بالا - وبلاگ شعرخانه

- برای مبارزه با بیماری های دهان و دندان٬ میتوان دندان همه مردم را از دم کشید و از این دندانها برای مقاصد خیریه استفاده کرد. مثلا میتوان از آنها در ساخت تسبیح برای ذکر گویی استفاده کرد.



- برای مبارزه با تصادفات رانندگی و آلودگی هوا٬ میتوان کلیه اتومبیل ها را اوراق کرد و با چهارپایان به تردد پرداخت. به علاوه٬ میتوان از ضایعات آهن به دست آمده در امور خیریه استفاده کرد. مثلا این ضایعات آهن در ساخت علم ۲۱ تیغه و بالاتر برای استفاده در ایام محرم حسینی بسیار مناسب خواهند بود.




از نظرات مشابه به منظور توسعه امور خیریه استقبال میشود.
blog comments powered by Disqus